gegevens van Samsung Kies 3 naar Iphone 5 overzetten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had een Samsung Note 3, kon er niet mee overweg. Verkocht, maar eerst een backup gemaakt in Kies 3. Bij de overstap van de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gegevens van Samsung Kies 3 naar Iphone 5 overzetten
Ik had een Samsung Note 3, kon er niet mee overweg. Verkocht, maar eerst een backup gemaakt in Kies 3.
Bij de overstap van de Iphone 3 G naar de Samsung NOte 3 liep alles gesmeerd, helemaal uit zichzelf. Ik was er verbaasd over. Een tijdje op mijn nieuwe Iphone 5 moeten wachten. Nu wil ik graag mijn contacten en foto's overzetten, maar weet niet hoe dit te doen. Ik heb geen Samsung telefoon meer, die ik daarvoor kan gebruiken, enkel het programma Kies 3. Wie kan me verder helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gegevens overzetten van iPhone naar iTunes, iCal en Address Book? | 84425 | iTunes | 3 | 04-05-14 20:30 |
Contacten overzetten van Samsung Galaxy S3 naar iPhone 5S | bigboy52 | iPhone algemeen | 6 | 26-10-13 19:37 |
Contactpersonen van Samsung Galaxy Note naar Iphone overzetten, hoe te doen? | andremontijn | iPhone algemeen | 11 | 18-01-13 21:18 |
alle gegevens overzetten van iphone4/16 naar 4/32 | fiero | iTunes | 2 | 29-12-10 20:03 |
Gegevens van Ipod naar Iphone 4 overzetten? | dutchronnie | iTunes | 0 | 13-10-10 16:20 |
|
|