mijn iPad geeft snerpend en krakend geluid discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Door snerpend en krakend geluid heb ik geluid moeten uitzetten. Aanvankelijk was er een squeeking geluid bij berichten, maar nu is er continue geluidsstroring bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mijn iPad geeft snerpend en krakend geluid
Door snerpend en krakend geluid heb ik geluid moeten uitzetten. Aanvankelijk was er een squeeking geluid bij berichten, maar nu is er continue geluidsstroring bij video's en live streaming. Wat hieraan te doen ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Denk dat het kan liggen aan je geluid speaker. Heb je nog garantie? Zo nee, langsbrengen bij reparateur? --> www.rpairfinder.nl
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krakend geluid in Infuse | DMSchnitzler | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 13-01-14 19:26 |
Slecht krakend geluid iPad 3 | marban | iPad algemeen | 0 | 10-11-13 11:41 |
Mijn iPad geeft geen extern geluid mijn iPhone wel! | WidoFoto | iPad accessoires en onderdelen | 0 | 28-12-12 20:12 |
Krakend geluid bij duwen op achterkant iphone 4 | averschuere | iPhone algemeen | 1 | 25-07-10 12:52 |
Krakend geluid uit bovenste speaker | djpetit | iPhone algemeen | 1 | 07-09-09 18:05 |
|
|