Ipad: kopen via apple.nl of bij een re-seller? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil graag een iPad Air aanschaffen en vroeg me af waar ik deze, inclusief accesoires het beste kan kopen. Ik vertrek overigens over ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad: kopen via apple.nl of bij een re-seller?
Hallo,
Ik wil graag een iPad Air aanschaffen en vroeg me af waar ik deze, inclusief accesoires het beste kan kopen. Ik vertrek overigens over een paar maanden naar Zwitserland om daar te wonen. Is het dan handiger dat ik het via Apple.nl koop vanwege de aansprakelijkheid op mijn garantie? Ik kan niet zomaar even teruggaan naar Nederland. Of kan ik bij een re-seller, bijvoorbeeld iCentre, ook in andere landen terecht indien dezelfde winkelketen zich daar bevindt? Bij voorbaat dank voor uw reactie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je in het buitenland gaat wonen is het beter om de iPad direct bij Apple te kopen. Online of in een Apple Store. Je kan dan gedurende de tweejarige garantieperiode in elke Apple Store of Apple Online Store terecht.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waarop letten bij kopen van een Apple TV? | jimspeed1998 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 02-03-12 00:51 |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Hulp bij kopen van een iPad | y0sh1_ | iPad algemeen | 2 | 19-06-10 20:38 |
iPhone kopen bij een particulier? | Thirteen | Archief | 10 | 02-11-07 16:49 |
|
|