Beperkingen bij instellingen algemeen staat aan discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, op ipad 2 staat bij instellingen ,algemeen de beperkingen aan. Hebben dit nooit zelf aangezet. Weten dus ook code niet weet iemand hoe dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beperkingen bij instellingen algemeen staat aan
Hallo, op ipad 2 staat bij instellingen ,algemeen de beperkingen aan. Hebben dit nooit zelf aangezet. Weten dus ook code niet weet iemand hoe dit op te lossen zonder algeheel herstel. Kan in iTunes op pc iets aan staan waarom dit zo is. Hoop op de oplossing
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je nog een backup van voor deze situatie ? Zo niet, dan als nieuw instellen. Helaas.
|
|
|||
|
|||
Onthoud de ap store je aankopen wel altijd zodat je die Weer via ap store kan loaden
|
|
|||
|
|||
Ja.
iTunes op pc opstarten, ga naar store, dubbelklik op je Apple-ID en log in et voilà. |
|
|||
|
|||
Ok thanks lijkt me enige oplossing maar ben je dan ook je foto's kwijt die er op staan?
|
|
||||
|
||||
Niet als je die synct naar je computer
|
|||
|
|||
Het is gelukt wist code te achterhalen nu alleen veiligheidsvragen opnieuw instellen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beperkingen nooit ingesteld, staat toch aan. | GerritClaes | iPad algemeen | 7 | 19-07-13 23:17 |
Keuze fotostream staat niet meer bij instellingen foto's op iPad 2 | eddydp | Muziek, foto & video | 8 | 17-06-12 01:26 |
Bij Instellingen staat geluid op 'uit' | omejoop38 | iPhone algemeen | 3 | 02-03-11 09:48 |
Ik zie geen mobiel datanetwerk bij instellingen-algemeen | J-me | Overige providers Nederland | 8 | 20-05-10 22:52 |
Beperkingen staat aan | lsp | iPhone algemeen | 4 | 25-06-09 23:10 |
|
|