E-mails willen niet verwijderen Zeelandnet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een e-mailadres van ZeelandNet ingesteld op een iPad. Dit is gelukt en ik kan alle e-mails gewoon verzenden/ontvangen. Maar er is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
E-mails willen niet verwijderen Zeelandnet
Hallo allemaal,
Ik heb een e-mailadres van ZeelandNet ingesteld op een iPad. Dit is gelukt en ik kan alle e-mails gewoon verzenden/ontvangen. Maar er is een probleempje: als ik een mailtje wil verwijderen, dan staat er: dit bericht kan niet worden verwijderd. En dan wil ik graag nog iets weten. Als ik een e-mail heb verzonden, komt deze niet in de map verzonden berichten te staan. De map stond er eerst ook niet, maar deze heb ik erbij gezet. Kan iemand mij helpen en/of heeft iemand deze zelfde problemen met een andere e-mail provider? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je wel voor IMAP gekozen ?
|
Labels |
email, ipad |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad2 alle mails verwijderen | dappie | iPad algemeen | 2 | 08-04-14 17:20 |
Mails en contacten verwijderen | Winner | iPhone algemeen | 1 | 25-02-14 19:11 |
E-mails verwijderen op iPhone, maar niet uit inbox | colala | iPhone algemeen | 4 | 23-12-13 21:00 |
Selecteren/verwijderen meerdere e-mails | norefje | iPhone algemeen | 16 | 27-02-10 17:11 |
|
|