iPad synchroniseert niet via USB poort discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iPad Air laadt niet op, en synchroniseert ook niet wanneer ik hem aansluit op de USB poort van mijn Windows pc. Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad synchroniseert niet via USB poort
Hallo,
Mijn iPad Air laadt niet op, en synchroniseert ook niet wanneer ik hem aansluit op de USB poort van mijn Windows pc. Ik heb begrepen dat dit een probleem is vanwege mogelijk het soort USB poort. Alleen die kan ik niet zo maar vervangen. Weet iemand een oplossing hiervoor? Dank, Tijs. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Synchroniseer via Wi-Fi. Maar waarom zou de usb-poort niet geschikt zijn. Die is hooguit onvoldoende voor opladen. Welke versie van iTunes heb je en welk besturingssysteem ?
|
|
|||
|
|||
Synchen via USB
Ik gebruik Windows Vista en Windows 7.
Heb al geprobeerd om via Wi-Fi te synchen, maar op de Windows 7 pc herkend iTunes m'n iPad nog niet. Hoe krijg ik dat dan voor elkaar? |
|
|||
|
|||
Welke versie van iTunes heb je ?
|
|
|||
|
|||
Misschien is je usb-poort kapot? Probeer een andere USB-poort, en probeer de drivers van je iPad te verwijderen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Haha ik bedoelde de drivers van de iPad in Windows verwijderen!
-LP |
|
|||
|
|||
|
Labels |
opladen, synchroniseren, usb poort |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 USB poort verbruikt te veel stroom | Regaman | iPhone algemeen | 11 | 23-03-14 22:23 |
usb poort na update ios5 niet meer herkent | bacardiboy | iPad algemeen | 3 | 19-10-11 22:18 |
USB poort werkt traag met iPhone | Fazer1ooo | iPhone algemeen | 0 | 09-06-10 00:16 |
iPhone ism USB poort autoradio | Peernij | iPhone algemeen | 3 | 16-11-09 16:24 |
|
|