Alle oude mails worden geladen op iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vandaag een nieuwe ipad, een ipad air, reservekopie overgezet, alles goed gegaan. Het enige probleem is dat alle emails opnieuw worden geladen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alle oude mails worden geladen op iPad
Ik heb sinds vandaag een nieuwe ipad, een ipad air, reservekopie overgezet, alles goed gegaan. Het enige probleem is dat alle emails opnieuw worden geladen in de mailbox, het gaat maar door, ik blijf maar verwijderen. Kan ik dit oplossen op een of andere manier?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
instellingen - E-mail, contacten, agenda's - je account selecteren - Synchr. e-mail - selecteren tot hoever je mails gesynchroniseerd moeten worden. Dit staat nu waarschijnlijk op geen limiet, aangezien de mailapp al je mails aan het laden is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps worden niet geladen. | amsterdam2226 | iPhone algemeen | 4 | 11-10-11 11:16 |
txtr e-boeken worden niet geladen | engeljanssens | iPad algemeen | 0 | 13-06-11 18:52 |
Alle mails wissen | Buzze | iPhone algemeen | 3 | 16-01-09 09:12 |
Verkeerde mails worden geladen | josh_b | iPhone algemeen | 0 | 07-01-09 17:38 |
winterboards worden niet geladen | Dualcore | Jailbreak apps en thema's | 5 | 26-08-08 19:35 |
|
|