ipad leidt eigen leven discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een ipad 2 16 gb wifi. Sinds gisteren heb ik het volgende: als ik de ipad gebruik doet hij opeens dingen uit zichzelf. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad leidt eigen leven
Ik heb een ipad 2 16 gb Wi-Fi.
Sinds gisteren heb ik het volgende: als ik de ipad gebruik doet hij opeens dingen uit zichzelf. Bij safarie opent hij zelf pagina's ( ik kan dan ook niet onderbreken, of ik moet op de homeknop drukken). Ik kan ook geen zoekopdrachten ingeven. Hij typt zelf in de zoekbalk. Hij gaat uit zichZelf naar instellingen schiet van het ene onderwerp naar het andere. Ook hier kan ik niet onderbreken. Ik hem toen via itunes laten herstellen zonder reservecopy te maken. Dus terug naar fabrieksinstellingen. Maar dit mag niet baten hij blijft raar doen. Hij is niet gevallen. Zit geen nieuw scherm op. En de garantie is inmiddels al verlopen. Iemand een idee? Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je versie 7.1.1 erop staan dan is dit je probleem allerlei problemen reeds gemeld met 7.1.1. waaronder dit.
|
|||
|
|||
Nee bij vorige versie heb ik dit ook
|
|
|||
|
|||
De digitzer (het touch-gedeelte wat boven het scherm zit) is kapot en dat betekent toch dat je het glas moet vervangen (zijn in elkaar verlijmd), ook al heb je hem niet laten vallen. Het is heel vervelend maar er valt waarschijnlijk niets anders aan te doen.
|
|||
|
|||
Ipad leidt eigen leven
Dank je Arjan. Ga ik proberen.
Mvg |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad mini. Leidt zijn eigen leven sinds ios7 | Jan123 | iPad algemeen | 4 | 17-12-14 21:20 |
iPhone leeft eigen leven help | nielsnathaniel | iPhone algemeen | 9 | 04-03-13 22:17 |
iPad 2 leidt eigen leven | Douwe57 | iPad algemeen | 4 | 07-03-12 16:03 |
3G heeft eigen leven | NicolaasR | iPhone algemeen | 0 | 28-11-11 19:06 |
Belsignaal leidt eigen leven ... | Bellinger | iPhone algemeen | 3 | 09-03-09 16:06 |
|
|