iPhone leeft eigen leven help discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, p Heb sinds net Probleem met mijn iPhone, Hij doet allemaal dingen vanzelfo Sms'jes openen vanzelf typen, wegklikke Scrollen verzenden Van alles iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone leeft eigen leven help
Hallo allemaal,
p Heb sinds net Probleem met mijn iPhone, Hij doet allemaal dingen vanzelfo Sms'jes openen vanzelf typen, wegklikke Scrollen verzenden Van alles iPhone 5 Niet gejailbreakt en nooit geweestook Iemand bekend met probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer eerst eens een harde reset. Home en sleep button 1o sec. Tegelijknindukken tot dat apple icoon verschijnt.
|
|||
|
|||
Heb je er een screenprotector op zitten zo ja haal deze eraf
|
|
||||
|
||||
Heel Vreemd probleem.
|
|||
|
|||
Nee hoor helemaal niet vreemd.....
Of gebruik je een niet origineel oplaad snoer + eventuele adapter? |
|
|||
|
|||
Heb geen screenprotector en reset werkt niet.
Ja heb niet orginele oplader maar dat moet niet uitmaken toch? Die gebruik ik alleen op werk. En 's nachts gewoon orginele |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan kan jij mij ook wel uitleggen waarom dat uitmaakt
Toch??????? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als ze willen kunnen ze al die fake opladers onbruikbaar maken door eenvoudig één software-update door te voeren.
Tevens zijn de originele laders ook veiliger! En ik persoonlijk zou dat een schitterend idee vinden van Apple! Namaak breng in mijn ogen alleen maar slecht/negatief nieuws mee! Laatst gewijzigd door antoon100; 04-03-13 om 22:21. Reden: Toevoeging zinnen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 | Trilfunctie eigen leven | BartusKN | iPhone algemeen | 2 | 22-02-13 16:46 |
Itunes een eigen leven mbt synchroniseren met Iphone 4s | sebartoll | iTunes | 2 | 04-04-12 17:10 |
3G heeft eigen leven | NicolaasR | iPhone algemeen | 0 | 28-11-11 19:06 |
Iphone 4 leeft eigen leven | Smartbelg | iPhone algemeen | 6 | 27-11-11 22:04 |
Belsignaal leidt eigen leven ... | Bellinger | iPhone algemeen | 3 | 09-03-09 16:06 |
|
|