Kan niet updaten naar 7.1.1 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg een foutmelding als ik de update 7.1.1 wil uitvoeren. Hij is dan aan het voorbereiden van de update en dat krijg ik de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan niet updaten naar 7.1.1
Ik krijg een foutmelding als ik de update 7.1.1 wil uitvoeren.
Hij is dan aan het voorbereiden van de update en dat krijg ik de melding: fout bij het downloaden van 7.1.1. Kan iemand me helpen? Had m opnieuw opgestart of aan de lader gedaan maar het helpt niet. Oja het gaat om de ipad 3 32gb white. Kathzz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer om de update met iTunes uit te voeren.
|
|
|||
|
|||
Bedoelt u via de mac?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt. Ik ga het proberen
|
|
|||
|
|||
helaas kan ik nog steeds niet uploaden.
Niet via Itunes. ik krijg de melding: De Ipad kan niet worden bijgewerkt. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan. (27) Dat staat er. Wat moet ik doen? Ik had al gelezen dat ik de nieuwste versie Itunes moet hebben. Die heb ik. Ik draai OS X 10.9.2. op mijn MacBook. Bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Specifieke update- en herstelfouten in iTunes oplossen |
|
|||
|
|||
Bedankt. Ik heb m hersteld. Nu is hij up to date. Bedankt
|
|
|||
|
|||
Dan nu nog even je profiel aanpassen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan niet updaten naar 5.1 | chewsky | iPad algemeen | 2 | 11-03-12 09:08 |
kan niet updaten naar 4.1+ | calvinbenik | iPhone algemeen | 9 | 08-05-11 17:29 |
Windows: Kan niet updaten naar 4.2.1 | kuraikisai | iTunes | 2 | 06-02-11 16:21 |
[iPhone 4] Kan niet updaten naar 4.1 | Flupp | iPhone algemeen | 5 | 03-10-10 00:15 |
Kan niet updaten naar 4.0.1 | Lotje | iPhone algemeen | 1 | 21-07-10 23:23 |
|
|