pc vind ipad4 niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een probleempje, mijn pc vind de ipad niet, wel via iTunes, maar niet via computer. Wat kan het probleem zijn? Vr. gr. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
pc vind ipad4 niet
Hallo, ik heb een probleempje, mijn pc vind de ipad niet, wel via iTunes, maar niet via computer. Wat kan het probleem zijn?
Vr. gr. Els |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja er staan foto's in de filmrol
|
|
|||
|
|||
Dan kan er een probleem zijn met de Windows USB Plug-and-Play drivers die gebruikt worden om de iPad zichtbaar te maken in de Windows Verkenner. Kijk eens in het onderstaande topic:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...verkenner.html |
|
|||
|
|||
Hij vind ook de iphone niet meer, geeft aan dat de drivers goed zijn.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sennheiser bluetooth en iPad4 verbinden lukt niet | dobbers | iPad algemeen | 3 | 14-11-13 15:59 |
Foto's naar pc van iPhone 4 & iPad3 wel, van iPad4 niet. | Jack023 | iPad algemeen | 5 | 30-12-12 18:21 |
Windows: iPad4: Synchronisatiesessie kan niet worden gestart. | PWRAN4S | iTunes | 0 | 24-11-12 17:12 |
Home button werkt niet, itunes vind iphone niet | keesdr | iTunes | 2 | 07-02-11 20:41 |
PC vind IPHONE niet | SilenTDoGgIPHONE | iPhone algemeen | 2 | 10-02-10 16:44 |
|
|