Films afspelen vanaf netserver discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb een redelijk aantal films op een netwerkschijf staan. Kan ik op een of andere manier die zo afspelen op mijn iPad? Bijvoorbeeld ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Films afspelen vanaf netserver
Hi,
Ik heb een redelijk aantal films op een netwerkschijf staan. Kan ik op een of andere manier die zo afspelen op mijn iPad? Bijvoorbeeld door te streamen vanaf de schijf? Moet ik een speciale schijf daarvoor hebben? Ik kan nu alleen maar eerst synchen met m'n iTunes om vervolgens daarna de film af te spelen op m'n iPad. Maar dat neemt telkens veel geheugen in beslag en is tijdrovend. Mijn voorkeur gaat er naar uit dat ik gewoon direct vanaf de schijf, straks een in de auto voor de kids, films kan afspelen. Ik hoop dat iemand een mooie oplossing voor me heeft. Bedankt alvast! Grtx Tijs |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb deze in gebruik:
Wireless Plus, Wireless Hard Drive, iPad Hard Drive | Seagate Werkt super icm nPlayer: https://itunes.apple.com/nl/app/npla...539397400?mt=8 |
Labels |
films, movie, netwerk, streaming |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gedownloade films afspelen op Apple tv?! | coolmoney11 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 13 | 02-03-15 14:47 |
films afspelen op apple tv? | marloeswitjes | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 14 | 29-05-13 10:33 |
Zacht geluid afspelen films | Artful | iPad algemeen | 2 | 12-07-12 22:47 |
films in HD 720p stotteren bij afspelen | mikeh | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 5 | 19-01-12 00:08 |
Video: Storing bij afspelen films... | mcman | Muziek, foto & video | 0 | 08-10-09 21:26 |
|
|