iPad 2 wit reageert soms uit zichzelf discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ipad2 wit, van een kennis, reageert soms uit zichzelf. Je ziet dan van alles gebeuren op het scherm, net een herhaling van al de voorgaande ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 2 wit reageert soms uit zichzelf
Ipad2 wit, van een kennis, reageert soms uit zichzelf.
Je ziet dan van alles gebeuren op het scherm, net een herhaling van al de voorgaande schermaanrakingen. Je ziet de dat buttons echt ingedrukt worden en de de letters, tekens en schermen verschijnen. Door op de home knop te drukken, stopt het voor een tijdje.(soms ook niet) Na de laatste ipad update, dacht ik dat het weg was, maar jammer genoeg is dat niet zo. Op internet niet veel kunnen vinden, weet hier iemand misschien iets? BVD. Ton |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ipad al een keer laten repareren misschien .
|
|
|||
|
|||
Nee, hij is (nog) niet gerepareerd.
|
|
||||
|
||||
Ge-jailbreaked?
|
|||
|
|||
Nee, ook niet.
|
|
|||
|
|||
Screen protector er op ?
|
|
|||
|
|||
Nee, ook geen screen protector.
|
|
|||
|
|||
Deukje in 1 van de hoeken van de ipad ?
|
|
|||
|
|||
Niet zichtbaar en bij mijn weten ook niet gevallen.
|
|
||||
|
||||
harde reset gedaan, en scherm vet vrij gemaakt ?
|
|||
|
|||
HR ja en schoonmaken ook, zonder agressief spul.
|
|
|||
|
|||
Maak een reserve kopie en herstel de software? Misschien is het een bug in de software?
-LP |
|
|||
|
|||
Dat heb ik nog niet geprobeerd, gaat vandaag niet meer lukken.
|
|
|||
|
|||
Dit heb ik ook. Breng hem morgen naar de reperateur.
Het volgende is er aan de hand : De digitzer (het touch-gedeelte wat boven het scherm zit) is kapot en dat betekent toch dat je het glas moet vervangen (zijn in elkaar verlijmd), ook al heb je hem niet laten vallen. Het is heel vervelend maar er valt waarschijnlijk niets anders aan te doen. Met dank aan Arjan |
|
|||
|
|||
Arjan, dank je wel. Enig idee wat de oorzaak is??
|
|
|||
|
|||
Oorzaak zou kunnen zijn dat de ipad misschien eens te heet is geworden waardoor de digitizer deels los kan laten van het glas.
Verder zou het kunnen komen door kabelbreuk in de digitizer kabel of door een val (zowel hard als ligte val |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad uit zichzelf in DFU mode | dingemansje | iPad algemeen | 0 | 30-09-12 11:05 |
Home-button reageert uit zichzelf? | Ipadistop | iPad algemeen | 6 | 01-09-12 15:09 |
iPad volume-up knop reageert soms wel, soms niet | joosjo | iPad algemeen | 3 | 18-04-12 15:00 |
iPhone4: Homebuton reageert soms | xeoMe | iPhone algemeen | 2 | 17-11-10 22:54 |
Volumeknop >>> volume kan soms wel helemaal uit.....soms niet..? | MNG | iPhone algemeen | 4 | 21-08-08 23:28 |
|
|