//

iPad volume-up knop reageert soms wel, soms niet

iPad volume-up knop reageert soms wel, soms niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPad2 heeft kuren met de volume-harder knop. Soms als ik mijn iPad opstart verschijnt spontaan het soundeffect symbool in het midden van het beeld, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-04-12, 02:42
joosjo joosjo is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Bonaire
Berichten: 8
Question iPad volume-up knop reageert soms wel, soms niet

Mijn iPad2 heeft kuren met de volume-harder knop. Soms als ik mijn iPad opstart verschijnt spontaan het soundeffect symbool in het midden van het beeld, waarbij dan meteen het volume automatisch naar maximaal gaat. Met de volumeknop kan ik dan wel het volume naar beneden halen, maar volume harder reageert niet. Na enkele seconden verdwijnt dan het symbool weer, om geregeld terug te komen, waarbij dan meteen het volume weer naar maximaal gaat. Ik heb enkele malen een restore gedaan, maar zonder resultaat. Het probleem doet zich incidenteel voor, maar is erg irritant omdat je bij het soundeffect symbool het midden van het scherm niet kan lezen. Geen idee of dit een hard- of software probleem is. De iPad heeft nog garantie.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-04-12, 08:49
Igor W Igor W is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 106
Standaard

Als een verplaatsing naar Amsterdam of Oberhausen (D) een haalbare kaart is, zou ik dat doen: een goede service en je wordt meteen deskundig geholpen!
  #3  
Oud 18-04-12, 09:27
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Heb je al een herstel gedaan "zonder" terugzetten van data? Dus als nieuw instellen?
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #4  
Oud 18-04-12, 15:00
joosjo joosjo is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Bonaire
Berichten: 8
Standaard

Verschillende malen een complete "restore" gedaan via iTunes en "reset" via settings. Niets helpt. Ik ben volgende week in Nederland (woon daar niet) en zal dan in Amsterdam naar de Applestore gaan. Thnx voor de reacties.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad laadt soms wel, soms niet op Mv4 iPad algemeen 3 31-08-13 22:59
3G - instabiel. Speaker werkt soms wel/soms niet _Stephan iPhone algemeen 4 03-04-11 09:53
Iphone 3g touschreen werkt soms wel soms niet??:S timarea51 iPhone algemeen 14 27-09-10 08:17
iPhone 4: Vreemd probleem unlock, soms wel soms niet joost_ Unlock 4 19-08-10 12:37
Volumeknop >>> volume kan soms wel helemaal uit.....soms niet..? MNG iPhone algemeen 4 21-08-08 23:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:09.