Groot gebruik iphone mail app discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe komt het als ik bij instellingen naar het verbruik kijk, er bij de mail app altijd een groot verbruik staat? Bij mij 1,9 gb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Groot gebruik iphone mail app
Hoe komt het als ik bij instellingen naar het verbruik kijk, er bij de mail app altijd een groot verbruik staat? Bij mij 1,9 gb ook als ik al mijn mails opkuis en zelfs mijn accounts verwijder blijft dit staan. Heeft Apple daar een antwoord op?
Dit is toch ruimte die ik kwijt ben, en ik heb maar 16 gb. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dit wil ik ook wel weten. Alle mappen zijn leeg maar toch neemt hij veel ruimte in.
|
|
|||
|
|||
Misschien kan je de zoekfunctie van het forum gebruiken? Er lopen namelijk meerdere topics over het onderwerp.
http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f9...ail-2-5gb.html |
|
|||
|
|||
Heb of had je een Hotmail-account ? Zo ja, lees dit eens.
|
Labels |
ipad 16 gb, mail probleem, verbruik |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mijn Mail (b)lijkt er groot te zijn | avanool | iPad algemeen | 13 | 11-11-13 16:37 |
Ik zoek een app die mobiel data gebruik afsluit na bv 50mb gebruik | schre12 | iPhone Apps | 5 | 21-01-13 23:31 |
groot probleem na gebruik sn0wbreeze voor 3.1.3 op 3GS | mematii | Jailbreak | 1 | 20-05-10 16:01 |
Mailbox in use na gebruik iphone mail functie | phoneware | iPhone algemeen | 2 | 29-01-08 10:55 |
|
|