Ipad geplande herinneringen niet leesbaar discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De herinneringen op ipad ios7 zijn niet meer leesbaar in gepland. De dagen waarop er gepland zijn zijn wel te zien, en het aantal lijnen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad geplande herinneringen niet leesbaar
De herinneringen op ipad ios7 zijn niet meer leesbaar in gepland. De dagen waarop er gepland zijn zijn wel te zien, en het aantal lijnen ook, maar de tekst verschijnt niet. In de takenlijst verschijnen ze wel, maar kunnen ze dan weer niet verwijderd worden. Ik beheer nu alle taken op mijn iphone waar alles perfect werkt.
Kan iemand mij helpen met dit probleem met de ipad? Ik heb al een herinstallatie uitgevoerd, zonder resultaat. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS7.1 Pop-mail niet leesbaar | JeroenGr | iPhone algemeen | 2 | 25-12-13 12:13 |
IPhone e-mails niet meer leesbaar | wijns roger | iPhone algemeen | 1 | 24-11-13 10:12 |
e-mail niet leesbaar | roze | iPhone algemeen | 5 | 06-11-10 20:54 |
Mail niet leesbaar na update | Miss-J | iPhone algemeen | 22 | 10-08-10 14:41 |
attachments .tiff (fax2mail) niet leesbaar | sven | iPhone algemeen | 6 | 12-12-07 09:51 |
|
|