Opslagruimte vol wat onmogelijk is...ipad 2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb twee ipads, op de ene spelen mijn kinderen spelletjes en hij wordt daar ook eigenlijk alleen voor gebruikt. Nu kan er niks meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opslagruimte vol wat onmogelijk is...ipad 2
Ik heb twee ipads, op de ene spelen mijn kinderen spelletjes en hij wordt daar ook eigenlijk alleen voor gebruikt. Nu kan er niks meer op want het geheugen zit vol... Ik kijk bij gebruik en zie tot mijn verbazing dat "contacten" 404KB !!en "herinneringen" 580KB enorm veel ruimte in nemen terwijl dit niet eens gebruikt wordt!! Iemand enig idee hoe ik dit eraf kan halen??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
KB = Kilobyte MB = Megabyte |
|
|||
|
|||
Oke!! Dan is dat het niet bedankt!!
|
|
|||
|
|||
I pad is vol
Ik heb een iPad met i clout 50 GB bij gekocht 1euro per mnd ,nu zit dat ook vol,en krijg ik bericht dat ik nog meer GB kan bij kopen voor 3 euro per mnd ...... ja zo blijft het dat ga ik niet doen.
Nu een flash drive gekocht 64Gb dus ik dacht daar ga ik alles op zetten 🤔 want in principe wil ik geen foto,s en muziek verwijderen,nou dat lukt dus niet ongeveer 200 foto,s verwijderd en dan krijg ik een melding geheugen iPad vol??? Nu denk ik dat hij eerst die 50GB van iCloud leegtrekt,ik weet het niet meer ,ga maar wat proberen? Of weet iemand een oplossing....... ik ben 60plus dus niet zo handig😁 |
|
||||
|
||||
waarom je foto s niet ergens anders neerzetten en van je ipad verwijderen ? op je pc op dropbox op een nas ?
|
|
|||
|
|||
iPad vol
Ik heb geen pc,het is de bedoeling dat mijn foto’s op de flash drive blijven staan
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Opslag bijna vol! Wat is overig? | sebadel | Desktop-applicaties | 1 | 14-09-13 08:49 |
Ipad geheugen vol | Sofie123 | iPad algemeen | 8 | 29-01-13 17:23 |
Bluetooth tussen iPhone en iPad onmogelijk? | Wishaal | iPhone algemeen | 11 | 25-01-13 20:20 |
iPhone 4: 'opslagruimte vol' | otis | iPhone algemeen | 3 | 28-11-11 21:06 |
Vodafone maakt 3G op iPad onmogelijk? | ingeborg | iPad algemeen | 11 | 27-12-10 20:18 |
|
|