iPad blijft laden in iTunes discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zodra ik mijn iPad Air (JB) aansluit om iTunes blijft het "wieltje" in het iTunes scherm maar draaien (laden). Dit gaat eindeloos door zonder foutmelding. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad blijft laden in iTunes
Zodra ik mijn iPad Air (JB) aansluit om iTunes blijft het "wieltje" in het iTunes scherm maar draaien (laden). Dit gaat eindeloos door zonder foutmelding. iPad wordt wel herkend door Windows. iTunes geeft verder niet aan dat hij mij Ipad niet kent of dat ik de PC moet vertrouwen. Met de iPhone heb ik hier geen last van.
Ik heb iTunes al geupdate naar de nieuwste versie. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat is het probleem? Het wieltje? Waar staat die?
|
|
|||
|
|||
Ik kan ipad niet met iTunes koppelen. Het synchronisatie rondje blijft maar draaien, rechtsboven in itunes.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
help, agenda op Ipad crashed en Icloud agenda blijft laden | VjT | iPad algemeen | 0 | 19-05-12 11:37 |
Iphone blijft laden, dan het apple logo, doet 'ie het, gaat 'ie weer laden. | Sereentj | iPhone algemeen | 2 | 16-04-12 13:28 |
ipad blijft laden | rommenique | iPad algemeen | 2 | 13-04-12 12:27 |
App blijft laden...... | Qailliou | iPhone Apps | 1 | 14-06-11 00:53 |
iPhone: 3.1.3 Cydia blijft laden | h4wkforever | Jailbreak | 2 | 25-11-10 12:53 |
|
|