Een vraag over de iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag een iPad kopen maar ik heb een vraag. Ik heb een gewone windows laptop en een android telefoon. Ik kan alles er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een vraag over de iPad
Ik wil graag een iPad kopen maar ik heb een vraag.
Ik heb een gewone windows laptop en een android telefoon. Ik kan alles er op zetten zonder het apparaat te hacken. Kan ik zelf gedownloade apps en films op de ipad te zetten zonder te jailbreaken of iets anders? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Films kun je altijd op de iPad zetten. Wel moeten ze het juiste formaat hebben, maar daar zijn voldoende (gratis) conversieprogramma's voor. Zelf gedownloade apps er op zetten zal niet lukken. Apps kunnen alleen vanuit de AppStore gedownload worden.
|
|
||||
|
||||
Zorg dat de gedownloade bestanden in x264 zijn dan komt alles goed.
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iCulture forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Een vraag... | jpwg001 | iPhone algemeen | 10 | 10-04-12 21:28 |
Beginnend iPad 2 gebruiker heeft een vraag | Joopsloop | iPad algemeen | 8 | 23-09-11 09:32 |
een puzzelgame vraag | kokker | iPhone Games | 1 | 15-09-11 00:53 |
ik heb een vraag | hakkie05 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-04-10 22:00 |
Wat is een goede RSS feed voor nieuws? (+ een andere vraag) | profit42 | iPhone Apps | 10 | 02-05-08 12:17 |
|
|