" Validate My Apple/iCloud Account Details" lukt niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De onderstaande meldingen, in het geheel 3, kreeg ik de laatste tijd binnen. Probeer ik " Validate My Apple/iCloud Account Details", krijg ik in Safari ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
" Validate My Apple/iCloud Account Details" lukt niet
De onderstaande meldingen, in het geheel 3, kreeg ik de laatste tijd binnen.
Probeer ik " Validate My Apple/iCloud Account Details", krijg ik in Safari de Melding "Safari kan deze Pagina niet openen omdat de Server onvindbaar is". Wat moet ik hier aan doen. Zijn deze Mails betrouwbaar? Wat gebeurt hier? SOS aub. Met vriendelijke groet Berthy Apple/iCloud ID Under Review (2) 5 Juli 2014 Apple/iCloud ID Warning (1) 3 Juli 2014 (En ook al 1 ca. 2 weken geleden) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Updates apps wordt geweigerd: "account niet in Store voor Nederlands" | Piassel | iPhone Apps | 4 | 05-09-13 12:26 |
bij itunes account is optie "geen" niet aanwezig | gerel | iTunes | 6 | 05-03-13 20:26 |
Itunes account "dit apple id is niet beschikbaar" | myirtici | iTunes | 1 | 25-10-10 19:49 |
"u kunt niets kopen omdat uw account niet actief is" | yazzdian | Archief | 6 | 19-06-09 11:03 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
|
|