Trojan Virus Win32:Agent-ASU in iPad backup discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Eerder deze week schreef ik al dat ik een virusmelding kreeg bij het backuppen van mijn iPad met het programma PhoneClean. Vandaag heb ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Trojan Virus Win32:Agent-ASU in iPad backup
Eerder deze week schreef ik al dat ik een virusmelding kreeg bij het backuppen van mijn iPad met het programma PhoneClean.
Vandaag heb ik een scan gedaan van de backups genomen met iTunes. Ook hier krijg ik via Avast een melding van Trojan Virus Win32:Agent-ASU. Hoe kan ik deze verwijderen van mijn iPad? Groetjes Ludo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f9...clean-pro.html Citaat:
Overigens, kan die virusscanner dat virus niet verwijderen/isoleren uit de backups? |
|
||||
|
||||
1 topic is meer dan voldoende. Daarom dit topic op slot.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Trojan horse op iPad??? | menmir | iPad algemeen | 7 | 04-04-13 23:51 |
ING afgesloten vanwege iPad Trojan Horse.... | EddieD | iPad algemeen | 11 | 30-07-12 19:36 |
Oude backup zit virus in. Hoe notes en contacten overzetten zonder backup restore? | Timmehhh | iPhone algemeen | 22 | 24-12-11 21:11 |
Dailymotion Ipad agent working? | Royke076 | iPad algemeen | 0 | 19-09-11 10:34 |
Alle iDevices: Trojan Horse (virus) in Blackra1n? | oetkaa | Jailbreak | 4 | 17-04-10 12:53 |
|
|