Ipad is kompleet gecrashed discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, de Ipad van mijn vader is compleet gecrashed. de beste man heeft waarschijnlijk een paar codes verkeerd ingegeven waardoor deze ook niet meer te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad is kompleet gecrashed
Hallo,
de Ipad van mijn vader is compleet gecrashed. de beste man heeft waarschijnlijk een paar codes verkeerd ingegeven waardoor deze ook niet meer te rehalibiteren is. Diefstal-lock? Nu ga ik deze maandag aan mijn Mac hangen en proberen te reanimeren. Iemand tips? Apple wil alleen helpen als de aankoop bon beschikbaar is... en je raadt het al...... Dank alvast Wilbert. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als jouw vader het iCloud Apple ID + paswoord nog kent kan je de iPad verwijderen in www.icloud.com uit "Find my iPhone". En, als jouw vader ook een Mac gebruikt staat het iCloud Apple ID + paswoord in Keychain Access. |
|
|||
|
|||
Okay, en als hij het wel weet dan kun je wel de Ipad reanimeren?
Vaders gebruikt een Windows barrel... Ik begijp niet dat mensen zich dat aandoen windows 8.... ik ga nog liever deaud... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als je vader het wachtwoord niet meer weet kan deze worden herstelt via:
https://iforgot.apple.com/password/v...language=NL-NL Als je ook het ID niet meer weet maar wel voor- en achternaam en zijn e-mailadres(sen), dan kan je het ID opzoeken via: https://iforgot.apple.com/appleid?la...NL&app_id=2999
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Laptop gecrashed... | rrooxyy | iPhone algemeen | 1 | 10-12-13 17:01 |
Iphone 4 gecrashed? :s | Michael1840 | iPhone algemeen | 2 | 08-02-11 22:27 |
iphone gecrashed | bertje356 | iPhone algemeen | 1 | 26-08-10 19:04 |
Cydia gecrashed | druppers | Jailbreak apps en thema's | 10 | 25-06-10 08:50 |
|
|