Foto's op zijn kop in powerpoint presentatie discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een powerpoint presentatie gemaakt op mijn laptop, met in de slides aantal foto's. Wanneer ik de presentatie op de laptop of via de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's op zijn kop in powerpoint presentatie
Ik heb een powerpoint presentatie gemaakt op mijn laptop, met in de slides aantal foto's.
Wanneer ik de presentatie op de laptop of via de beamer laat zien, staan de foto's goed. Speel ik hem af via de ipad, dan is de tekst in de presentatie oke, maar alle foto's staan op de kop. Zet ik de foto's in de presentatie op zijn kop, dan blijven ze ook op de Ipad op de kop staan. Hoe kan ik dit oplossen? Is dit een instelling? Ik gebruik office powerpoint voor Ipad, om de presentaties af te spelen. Alvast bedankt voor eventuele reacties. Laatst gewijzigd door Freek2011; 11-07-14 om 16:14. Reden: extra info toegevoegd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien zo handig om te vermelden welke app je hiervoor gebruikt op de iPad
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gemaakte opname op pc over zijn kop | Ipadfreak2 | iPad algemeen | 1 | 02-12-12 13:58 |
Foto: Foto op z'n kop | tsjitsji | Muziek, foto & video | 7 | 30-07-12 10:12 |
powerpoint presentatie maken met cloud on | janne22 | iPad Apps | 0 | 24-06-12 18:36 |
Alle foto's en filmpjes op zn kop | firestarter | Muziek, foto & video | 5 | 04-05-12 00:31 |
Powerpoint presentatie via Bluetooth | Berrie | iPhone Apps | 4 | 13-04-10 16:31 |
|
|