MKV streamen van windows PC naar iPad/aTV discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag .mkv film bestanden streamen naar mijn iPad. En uiteindelijk straks naar mijn (moet nog gekocht worden) Apple TV. Nu probeer ik via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MKV streamen van windows PC naar iPad/aTV
Ik wil graag .mkv film bestanden streamen naar mijn iPad.
En uiteindelijk straks naar mijn (moet nog gekocht worden) Apple TV. Nu probeer ik via Air Video Server op mijn windows PC te streamen naar mijn iPad 4. Alleen krijg ik op mijn iPad via Air Video geen server gevonden. Op mijn PC geeft die aan "Server is accessible from the internet". Poort staat open volgens mijn KPN modem. Weet niet wat ik nu moet doen om het werkend te krijgen? Of andere opties of mogelijkheden? Als dit al niet lukt, heeft Apple TV weinig zin. P.S. ik las ook over PLEX, alleen als dit al niet werkt. Waarom zou dat wel werken? Wil niet die PLEX app voor niks kopen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand?
Streamen naar Apple TV vanaf de Windows PC? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: van windows pc naar airplay receiver streamen | le0ns | Desktop-applicaties | 8 | 30-08-16 22:52 |
MKV streamen naar ATV3 | Sgimpy | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 8 | 16-02-13 19:04 |
App voor UPnP/DLNA streamen van h.264/mkv naar iPad4??? | optimaal | iPad Apps | 8 | 11-12-12 21:42 |
Video streamen van Windows naar Apple TV | uncles | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 09-01-12 14:33 |
|
|