IPAD browser weergave van internet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zelf (nog) geen IPAD. Korte vraag: Worden alle internet sites laten we zeggen correct weergegeven op een "grote" iPad? Of zijn daar af ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IPAD browser weergave van internet
Ik heb zelf (nog) geen IPAD. Korte vraag:
Worden alle internet sites laten we zeggen correct weergegeven op een "grote" iPad? Of zijn daar af en toe uitdagingen mee? Reden: Een kennis van mij had een Samsung tablet en vertelde mij (niet gezien) dat sommige internet sites niet correct werden weergegeven. Ik kan mij dit voorstellen met een kleinere cheapy tablet, maar heb veel vertrouwen in Apple. Dank Laatst gewijzigd door jojo56; 17-07-14 om 16:55. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dank. Duidelijk. Merci
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
agenda items staan dubbel in lijst weergave, niet /dag of maand weergave? | evenementenbaseline | iTunes | 0 | 22-03-11 22:38 |
Wat is de beste internet browser voor de Iphone? | Shorty007 | iPhone algemeen | 4 | 23-05-09 10:43 |
update internet browser voor hotmail | aldohoekstra | iPhone Apps | 3 | 02-12-08 20:15 |
Internet browser toetsenbord [.nl extensie] | derper | iPhone algemeen | 5 | 24-03-08 14:30 |
|
|