Outlook contacten inporteren in een iPad Air discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan er me iemand melden hoe je Outlook contacten kunt (eenmalig)overbrengen naar een iPad Air. Mvg, Vic...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Outlook contacten inporteren in een iPad Air
Kan er me iemand melden hoe je Outlook contacten kunt (eenmalig)overbrengen naar een iPad Air.
Mvg, Vic |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je de zoekfunctie rechtsboven al geprobeerd ?
|
|
|||
|
|||
Ik had idd de zoekfunctie gebruikt, maar had niet zo direct een duidelijke antwoord gevonden vandaar men vraag. Maar sorry, als u van mening bent dat ik niet goed gezocht heb en dus het forum onnodig belast heb mijn excuses. En laat dan maar ik zal men contacten wel manueel inbrengen.
Mvg, Vic |
|
|||
|
|||
Mijn vraag was gewoon informatief. Er is al heel wat correspondentie te vinden over dit onderwerp. Maar als je niet kunt vinden wat je zoekt kun je vermelden wat je gevonden hebt en waar het aan schort. Dat maakt de de discussie wat zinvoller, het is per slot van rekening een forum, met een schat aan informatie.
Misschien heb je hier wat aan. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 augustus 2014 om 22:39 ---------- Of kijk hier eens naar. Laatst gewijzigd door Beech43; 27-08-14 om 23:36. |
|
|||
|
|||
Je kan in Outlook de contacten exporteren naar een vCard. Afhankelijk van welke versie van Outlook je gebruikt kunnen alle contacten in één enkele vCard. Die vCard kan je naar de iPad mailen en dan importeren.
|
|
|||
|
|||
Dank u, voor jullie hulp. Het is me ondertussen gelukt.
Mvg, Vic |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten synchroniseren van Outlook naar iPad | corryd | iPad algemeen | 0 | 03-11-13 17:48 |
Link Outlook contacten met Iphone contacten | STBN | iPhone algemeen | 2 | 02-10-13 13:02 |
Ipad mini synchroniseren met outlook contacten lukt niet | Harinrdy | iPad algemeen | 0 | 17-01-13 22:37 |
Van android naar Ios, Contacten inporteren via Gmail ? | hot12345 | iPhone algemeen | 11 | 04-04-12 16:50 |
|
|