iMessage en FaceTime werken niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds kort heb ik een iPad. Probleem is dat ik iMessage en FaceTime niet aan de gang krijg. Ik heb een aantal tips gelezen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iMessage en FaceTime werken niet
Hallo,
Sinds kort heb ik een iPad. Probleem is dat ik iMessage en FaceTime niet aan de gang krijg. Ik heb een aantal tips gelezen en gevolgd. Ik krijg echter een ander scherm bij Instellingen berichten als ik op diverse fora zie. Zie bijlage. Als ik inlog dan geeft ie de melding zoals in de andere bijlage. Ik weet zeker dat Apple id. en ww. juist zijn. Ik heb de netwerkinstellingen herstel. Aan uit helpen niet. Wie weet een oplossing. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is al opgelost.
Voor anderen controleer algemeen datum en tijd stel automatisch in Egbert |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iMessage en FaceTime werken niet. | atillXTC | Base | 4 | 02-03-16 20:40 |
HELP! iMessage en Facetime werken niet | Abida0201 | iPhone algemeen | 12 | 21-12-12 00:21 |
iMessage en Facetime werkt niet .. | iphone1997 | iPhone algemeen | 2 | 19-12-12 22:05 |
iMessage en FaceTime werken niet | Ilseee | iPad algemeen | 3 | 13-08-12 00:10 |
iMessage en Facetime werken niet MEER. | deleon | iPad algemeen | 19 | 07-08-12 17:24 |
|
|