Xbmc streamen naar tv discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik stream momenteel mn muziek van spotify etc, over een apparaatje via bluetooth. Nu wil ik mn films via xbmc streamen over een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Xbmc streamen naar tv
Hoi allemaal,
Ik stream momenteel mn muziek van spotify etc, over een apparaatje via bluetooth. Nu wil ik mn films via xbmc streamen over een adaptertje. Er wordt veel reclame gemaakt, maar laatst kon ik mezelf net redden van een aankoop. De bestandstypen die werden ondersteund werden genoemd in de omschrijving. Bestandstypen? Ik wil streamen van een online film naar de tv met een adaptertje. Maar dan niet via de karige en beperkte Netflix enzo, maar lekker comfortabel met Moviebox of XBMC. Welk soort adapter moet ik hiervoor hebben? Groetjes, Dave |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Xbmc mirror naar appletv | kastenbart | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 18-02-13 01:09 |
iPhone XBMC naar Apple TV | Hoithebest | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 8 | 17-02-13 22:32 |
XBMC via putty naar ATV 2 | cuffies | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 5 | 24-02-12 14:41 |
avi bestanden streamen van de windows computer naar xbmc op apple tv2 | peterksr | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 7 | 01-01-12 19:28 |
van mac naar XBMC--Apple TV2 streamen | Geert1976 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 24-06-11 16:04 |
|
|