XBMC via putty naar ATV 2 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik via putty contact maak naar de appletv wordt nadat ik het ww alpine ingevuld heb het volgende gevraagd. Hoe kom ik aan het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
XBMC via putty naar ATV 2
Als ik via putty contact maak naar de appletv wordt nadat ik het ww alpine ingevuld heb het volgende gevraagd. Hoe kom ik aan het password want dit staat nergens omschreven op de site
login as: alpine alpine@appletv.local's password: Om gebruik te kunnen maken van XBMC op de tweede generatie Apple TV zul je deze eerst moeten jailbreaken. Tot en met iOS 4.1 kun je de Apple TV untethered jailbreaken via Mac OS X met behulp van de laatste versie van PwnageTool, op Windows kun je dit doen met behulp van redsn0w en een custom firmware (die je op een Mac met PwnageTool kunt maken). Als je tweede generatie Apple TV eenmaal gejailbreakt is zal daarop ook OpenSSH geïnstalleerd zijn. Je kunt op Mac OS X daarnaast gebruik maken van de Seas0nPass-jailbreak (het jailbreaken van de Apple TV kan tethered op iOS 4.2.1).
login as: alpine alpine@appletv.local's password: |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
naam is root pasword is alpine ip is 192.168.xxx.xxx is te vinden op je atv2
|
|
|||
|
|||
Ja dus:
login:root pass:alpine |
|
|||
|
|||
via deze site Handleiding: XBMC op een Apple TV 2 « bart's blog
Putty opgestart login as : root alpine@appletv.local's password: alpine daarna het volgende ingevoerd: apt-get update && apt-get upgrade en daarna apt-get install org.xbmc.xbmc-atv2 daarna starte de apple tv opnieuw op en stond XBMC erop. Hoe krijg ik nu films??? |
|
||||
|
||||
Kijk hier eens. Genoeg info te vinden.
http://forum.iculture.nl/f134/apple-...problemen.html http://forum.iculture.nl/f134/apple-...-icefilms.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
cyan ondertitels met xbmc+media player (atv flash) | japie3404 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 23-02-12 14:23 |
Uitzending gemist in XBMC / aTV Flash Black. | wjdrlg | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 10 | 10-01-12 17:14 |
problemen met xbmc installeren op de ATV 2 | Niels078 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 14 | 10-01-12 07:03 |
Uitzending gemist via de ipad-2 naar de ATV-2 | andrejanssen | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 7 | 22-12-11 23:19 |
van mac naar XBMC--Apple TV2 streamen | Geert1976 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 24-06-11 16:04 |
|
|