Onzichtbare mails verwijderen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In mijn mailbox verstuurd staan nog 162 ongelezen berichten terwijl hij leeg is dus kan ik ze niet zien of selecteren. Er staat alleen een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Onzichtbare mails verwijderen
In mijn mailbox verstuurd staan nog 162 ongelezen berichten terwijl hij leeg is dus kan ik ze niet zien of selecteren. Er staat alleen een getal van 162 ongelezen. Hoe krijg ik dat weg?
Groet, Ton |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde in de map Inkomend, 2 ongelezen berichten die ik niet kan vinden. In de map Ongelezen staan géén berichten, rara?
|
|
|||
|
|||
Welke periode heb je bij Instellingen/Mail,Contacten/Agenda/Synchroniseer ingesteld ?
Herstel anders alle instellingen.
|
|||
|
|||
Géén limiet, ik heb dit eigenlijk ook nooit gewijzigd sinds in de fout heb.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mails verwijderen ipv archiveer | Chanella | iPhone algemeen | 9 | 10-05-14 06:02 |
Ipad2 alle mails verwijderen | dappie | iPad algemeen | 2 | 08-04-14 17:20 |
Mails en contacten verwijderen | Winner | iPhone algemeen | 1 | 25-02-14 19:11 |
Overige vol na verwijderen mails | steve001 | iPad algemeen | 3 | 02-12-12 14:37 |
Selecteren/verwijderen meerdere e-mails | norefje | iPhone algemeen | 16 | 27-02-10 17:11 |
|
|