RAF bestanden (RAW) niet compatible met iPad Mini Retina? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort mijn Fuji X100 weer eens in gebruik naast m'n D600. Nu merk ik dat de RAW bestanden na bewerking in bijvoorbeeld ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
RAF bestanden (RAW) niet compatible met iPad Mini Retina?
Ik heb sinds kort mijn Fuji X100 weer eens in gebruik naast m'n D600. Nu merk ik dat de RAW bestanden na bewerking in bijvoorbeeld Snapseed niet opgeslagen kunnen worden. De iPad geeft dan aan. Write Failed, File could not be saved.
Terwijl de D600 raw bestanden wel zonder problemen bewerkt en opgeslagen kunnen worden. Iemand een tip/idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad Mini met Retina scherm of zonder Retina scherm | xenium | iPad algemeen | 10 | 24-08-14 12:21 |
Auto lock ipad mini (retina) werkt niet meer | masterofoblivion | iPad algemeen | 0 | 17-07-14 19:23 |
Camera connection kit 5 in 1 verbinden met ipad mini retina | cynthiar | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 11-03-14 22:55 |
|
|