Mini iPad scherm blijft zwart na opladen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Heb vanmiddag mijn Mini Ipad opgeladen. Bij controle 87 % opgeladen, nog eventjes tot 100 %. Bij het checken naar oplaad% was het scherm ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mini iPad scherm blijft zwart na opladen
Beste,
Heb vanmiddag mijn Mini Ipad opgeladen. Bij controle 87 % opgeladen, nog eventjes tot 100 %. Bij het checken naar oplaad% was het scherm zwart en kon ik m'n Ipad niet meer aan de praat krijgen. Harde reset, terugplaatsen naar DFU modus lukt niet/onmogelijk. Wordt niet herkend in Itunes... Wie kan hem weer tot de levenden helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
dfu, dood, harde reset, ipad, zwart scherm |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad mini met zwart scherm maar wel geluiden | ipadprobleem10 | iPad algemeen | 5 | 03-05-14 16:46 |
Scherm wordt af en toe zwart Ipad mini (2) | TaRainbow | iPad algemeen | 5 | 19-12-13 20:13 |
Ipad mini zwart scherm na glas vervangen | opie | iPad algemeen | 0 | 02-10-13 11:53 |
Ipad 4 blijft op zwart scherm staan | jillie | iPad algemeen | 1 | 13-06-13 22:40 |
iPad Mini, zwart scherm | BVL724 | iPad algemeen | 1 | 15-02-13 22:53 |
|
|