Scherm wordt af en toe zwart Ipad mini (2) discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, bij mijn maand oude Ipad mini (retina) valt soms het scherm(<vraagteken krijg ik niet weg :S ) even uit en wordt het zwart met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scherm wordt af en toe zwart Ipad mini (2)
Hoi, bij mijn maand oude Ipad mini (retina) valt soms het scherm(<vraagteken krijg ik niet weg :S ) even uit en wordt het zwart met het apple logo, zelfde scherm als bij opstarten. Daarna gaat hij terug naar het homescherm. Volgens mij gebeurt dit vooral bij grotere berekeningen en het gebeurt zo één keer in de drie dagen (ik gebruik hem intensief). Ik heb hier niet zo'n last van maar mijn vraag is: is dit wel redelijk normaal bij intensief gebruik, het gebeurt over het algemeen maar soms, maar als het erger wordt omdat er echt iets mis is wil ik dit natuurlijk voor de garantieperiode melden aan Apple. Iemand ervaringen? thanks
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is een Springboard crash veroorzaakt door een bug in iOS 7.0.4 of een app die (nog) niet geschikt is voor iOS 7.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb ook een Mini Retina, deze had ik omgeruild omdat er een dode pixel in zat. Nu gebruik ik hem elke dag intensief en ik heb nog niet ervaren dat hij opnieuw opstart of crasht. Ik raad je aan om je iPad te herstellen via iTunes en geen backup terug te zetten. Met backup zorgt dat voor problemen. Als je contact gaat opnemen met Apple Support zal je waarschijnlijk hetzelfde horen. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 december 2013 om 18:08 ---------- Als dit dan waar is zou ik graag weten welke app de TS gebruikt voordat de iPad dan crasht. Ik heb hier geen problemen op iOS 7.0.4 op een iPad mini Retina en ook geen problemen op iOS 7.1 beta 2 op mijn iPhone 5S. Laatst gewijzigd door RWK; 19-12-13 om 20:20. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Met mijn ipad Air heb ik dit ook al een paar keer meegemaakt,
Niet dat ik dat zo erg vind, maar normaal is dat wel niet. ik gebruik mijn ipad bijna hoofdzakelijk om te surfen en e-mails, zware games gebruik ik niet. ga mijn ipad eens herstellen via itunes, zoals hierboven wordt verteld. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad mini zwart scherm na glas vervangen | opie | iPad algemeen | 0 | 02-10-13 11:53 |
iPad Mini, zwart scherm | BVL724 | iPad algemeen | 1 | 15-02-13 22:53 |
ipad 2 scherm wordt zwart | gerritdina | iPad algemeen | 0 | 31-07-12 19:11 |
ipad 1 - 'wissen' - enkel zwart scherm met aplle logo wordt weergegeven | idriees | iPad algemeen | 0 | 18-10-11 23:15 |
|
|