iPad air 4G USA gelijk aan NL? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is de USA uitvoering van de iPad air 4G het zelfde als dat er hier verkocht word? Wil de 4G voor vodafone gebruiken. Wie heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad air 4G USA gelijk aan NL?
Is de USA uitvoering van de iPad air 4G het zelfde als dat er hier verkocht word?
Wil de 4G voor vodafone gebruiken. Wie heeft tips of ervaring? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is op dit forum niemand die dit weet?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Jammer dat er geen kenners zijn op het forum
|
|
|||
|
|||
Yep. Dat is het probleem op dit forum. Geen kenners en goegelaars meer. Er is maar één enkel iPad Air 4G model. Namelijk model A1475. En ja, dit model werkt ook in Holland.
Apple - iPad - View countries with supported LTE networks. |
|
|||
|
|||
ok, dank voor je snelle reactie. Als je deze in de VS koopt moet je kiezen tussen een provider. bijv. AT&T of Tmobile etc. Neem aan dat er een soort activatie is hiervoor. Mijn vraag is wat voor effect heeft dat op gebruik in Nederland met bijvoorbeeld Vodafone 4G en of 3G
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 december 2013 om 10:43 ---------- Dat er alleen een A1475 is dat had ik opgemerkt... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Model A1475 werkt dus op de drie Hollandse gecertificeerde providers zonder speciale effecten of beperkingen. De iPad Air hebben ook geen SIM-lock. Succes verder. |
|
|||
|
|||
Dank! Jij bent een kenner! Waarom verkopen ze in de US dan verplicht deze ipad met een sim van één van de providers? Ze doen ook de sim alvast voor je in de ipad...
Het verhaal is me wel duidelijk geworden maar waarom verplicht deze aanmelden middels een sim? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes verder. |
|
|||
|
|||
Het verder geen probleem. Alleen eens zei support dat als je het in Amerika koopt ze het alleen daar mogen reparen.
|
|
||||
|
||||
Dat is niet waar. Mijn iPad 2 kwam van Amerika en deze heeft Apple gewoon hier ingenomen. Als dit maar binnen de 1 jaar garantie valt.
|
|||
|
|||
Ik heb een verizon model, thuiskomen, andere sim erin, netwerkinstellingen resetten en je nieuwe sim werkt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad apps niet gelijk aan iPhone apps | Ingky64 | iPad Apps | 6 | 07-01-13 16:32 |
Afspeellijst op iPhone niet gelijk aan iTunes | Kaatje1007 | iTunes | 11 | 24-11-09 00:27 |
|
|