iPad achtergrond foto discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik kon het topic niet eerder vinden dus hoop niet dat ik het dubbel vraag. Maar ik krijg mijn foto niet compleet op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad achtergrond foto
Goedenavond,
Ik kon het topic niet eerder vinden dus hoop niet dat ik het dubbel vraag. Maar ik krijg mijn foto niet compleet op mijn achtergrond.dus de helft val weg. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat kan oplossen? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ook het verkleinen lukt bij niet.
Hierop heb ik een geschikte foto bij gesneden, waardoor de lengte breedte verhouding anders werd en daardoor past hij nu goed in het scherm. Succes. |
|
|||
|
|||
Ok vaag dat dat moet en niet zo in 1 keer kan.
Dan maar knippen en plakken.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Draaiende panorama foto op achtergrond | Gerard073 | iPhone algemeen | 8 | 28-01-14 12:34 |
Eigen foto op achtergrond bij ios 7 | Djorda | iPad algemeen | 2 | 29-09-13 21:40 |
achtergrond foto verwijderd uit foto's terug halen | flatsy | iPhone algemeen | 2 | 05-11-12 14:19 |
Foto als achtergrond terwijl je een thema hebt | kenneth12345 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 10-05-10 20:28 |
foto als achtergrond | tinos | Muziek, foto & video | 1 | 23-07-09 21:18 |
|
|