Slaat een versleutelde backup geen wachtwoorden meer op? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In het verleden was het zo dat een versleutelde backup (wel) ook wachtwoorden opslaat. Bij het herstellen van de mislukte 8.0.1 update moet ik ondanks ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Slaat een versleutelde backup geen wachtwoorden meer op?
In het verleden was het zo dat een versleutelde backup (wel) ook wachtwoorden opslaat.
Bij het herstellen van de mislukte 8.0.1 update moet ik ondanks het gebruik van een versleutelde 8.0 backup toch in alle Apps en iOS zelf wachtwoorden invullen. Slaat een versleutelde backup geen wachtwoorden meer op? (Of: worden die wel opgeslagen, maar niet hersteld? Wat heb je er dan aan?)
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De paswoorden van apps zoals Day One, 1Password, verschillende bank apps enz... waren nog aanwezig. |
|
||||
|
||||
Dat is inderdaad wat ik verwacht.
Ik moest echter de wachtwoorden voor mijn Apple ID (meerdere keren), email/CalDAV/CardDAV accounts en vrijwel alle Apps opnieuw invullen... Raar! |
Labels |
backup, encryptie, restore, wachtwoorden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen Wi-Fi wachtwoorden meer na backup op iPhone 5 | Zymotic | iPhone algemeen | 9 | 22-11-13 23:34 |
iPhone slaat geen foto's meer op | janskipolanski | iPhone algemeen | 3 | 12-11-12 12:24 |
Safari slaat geen gegevens meer op. | borgqueenx | iPhone algemeen | 6 | 26-11-08 21:36 |
|
|