Synchroniseren lukt niet meer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een tijdje synchroniseert mijn ipad2 niet meer met de desktop. Hij begint en bij de apps overzetten stopt hij en laat de melding zien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Synchroniseren lukt niet meer
Sinds een tijdje synchroniseert mijn ipad2 niet meer met de desktop. Hij begint en bij de apps overzetten stopt hij en laat de melding zien dat deze pc niet meer gemachtigd is. diverse "oplossingen" reeds geprobeerd. "pc is reeds gemachtigd" blijft tevoorschijn komen. Wie heeft er nog een idee ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan eens goegelen op "itunes lockdown" of het onderstaande KB van Apple lezen:
iTunes: de map Lockdown opnieuw instellen |
|
|||
|
|||
Ik heb dit uitgevoerd maar nu krijg ik een onbekende fout 0XE8000003
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Foutcode
Hoi timosha. Bedankt voor de moeite die je doet. De foutcode doet zich nu niet meer voor. Opnieuw opstarten deed het hem. Echter synchroniseren doet hij nog altijd niet. Computer niet gemachtigd, machtigen, computer is reeds gemachtigd en het hele spel begint opnieuw. Heb de ipad nu op een laptop aangesloten en daar geprobeerd. Synchroniseren kan echter maar op één computer ? Misschien mijn account maar eens veranderen? Ik weet het even niet meer.
|
|
|||
|
|||
Hulp
Ik heb nu al van alles geprobeerd. iTunes verwijderd, alles van Apple verwijderd met revo uninstaller, tot en met het laatste bit. Opnieuw installeren iTunes , computer vertrouwd- ja. Machtigen-ja. Reeds gemachtigd. Computer is niet meer gemachtigd-fffffffuu....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Synchroniseren lukt niet | Manouk | iTunes | 3 | 03-05-13 11:51 |
Windows: apps synchroniseren lukt niet meer | haran | iTunes | 0 | 21-04-13 07:59 |
HELP! Synchroniseren lukt niet meer | PieterPater | iTunes | 0 | 18-11-11 17:59 |
Iphone synchroniseren lukt niet meer! | arnoo | iTunes | 1 | 01-06-11 14:57 |
Contacten en agenda synchroniseren lukt niet meer | Kenzo2010 | iTunes | 0 | 12-11-10 15:07 |
|
|