Synchroniseren lukt niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn Ipod touch aansluit op mijn laptop dan herkent hij hem wel maar als Itunes hem dan wilt gaan synchroniseren dan doet die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Synchroniseren lukt niet
Als ik mijn Ipod touch aansluit op mijn laptop dan herkent hij hem wel maar als Itunes hem dan wilt gaan synchroniseren dan doet die dat ook wel (dat staat er) maar als ik dan op mijn Ipod kijk zijn er helemaal geen nieuwe liedjes bij gekomen. Ik heb mijn Ipod wel gejailbreak en sinds dien doet die het eigenlijk niet meer zo heel goed. Nu haal ik telkens alle nummers eraf en zet ze er dan weer op. Wat erg veel tijd kost en ik word het echt zat.
Weet iemand hoe dit komt en of er een oplossing voor is? Alsjeblieft geen oplossing met dat je de Ipod moet resetten want dan ben ik dus mooi mijn jailbreak kwijt... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk je iTunes instyellingen eens goed na.
Er staat ergens een instelling om muziek al dan niet mee te syncen. |
|
|||
|
|||
Het ligt niet aan mijn Itunes instellingen.
|
|
|||
|
|||
Same problem here. Heb dan wel een Iphone 5 met firmware 6.1.2 met laatste Itunes versie. Ondertussen heb ik Itunes verwijderd en alle verwijzingen daarnaartoe ook. Maakt dus geen drol uit.
Ik heb wel gemerkt als je tijdens het syncen een ringtone afvinkt dat de mp3 dan wel meesyncen.De volgende keer dat je een nieuwe mp3 nummer wilt toevoegen moet je een ringtone weer aanvinken (eigenlijk een wijziging aanbrengen). Beetje vaag maar heb tot op heden nog geen bruikbare oplossing kunnen vinden. |
Labels |
ipod touch 4, itunes, synchroniseren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Synchroniseren agenda lukt niet | Helga | iTunes | 6 | 05-04-12 12:06 |
Synchroniseren agenda lukt niet | wam | iTunes | 0 | 27-03-12 11:06 |
HELP! Synchroniseren lukt niet meer | PieterPater | iTunes | 0 | 18-11-11 17:59 |
synchroniseren lukt niet | noorr | iTunes | 0 | 23-07-11 20:10 |
synchroniseren lukt niet | brianjv | iPhone algemeen | 1 | 16-08-10 22:07 |
|
|