De balk in iTunes geeft veel meer foto's aan dan echt op mijn iPhone staan? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) In iTunes geeft een balk met kleurtjes aan wat de inhoud is van je iPhone. In iTunes (11) geeft hij aan dat er 2562 foto's ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De balk in iTunes geeft veel meer foto's aan dan echt op mijn iPhone staan?
In iTunes geeft een balk met kleurtjes aan wat de inhoud is van je iPhone. In iTunes (11) geeft hij aan dat er 2562 foto's op mijn iPhone staan, maar de iPhone zelf (4s, ios 6) zegt dat er 760 in de fotomap staan.
Iemand enig idee hoe dat kan? Zit er ergens een verborgen prullebak of zo? Dank voor de suggesties. Vrgr. Karin. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je foto's bijvoorbeeld in mapjes staan tussen je afbeeldingen?
|
|
|||
|
|||
Op mijn iPhone heb ik de 'filmrol' waar alles in staat, en albums waar de dingen uit de 'filmrol' in gerangschikt zijn.
|
|
|||
|
|||
Tel is dat totaal op?
|
|
|||
|
|||
Die albums zijn niet meer dan een verwijzing (index) naar de plaatjes in de filmrol met een thumbnail van de respectievelijke foto in de filmrol.
|
|
|||
|
|||
Dan zal ik zeggen haal hem helemaal leeg en vul hem opnieuw.
|
|
|||
|
|||
Dat lijkt meer een Winblows oplossing robbie94
|
Labels |
filmrol, foto's, fotomap, itunes, synchroniseren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn muziek synchroniseert niet meer, naar mijn iphone 4 itunes geeft aan te synchron | marleenjoosten | iPhone algemeen | 3 | 09-03-13 02:13 |
Muziek: Muziek via Itunes lijken wel op mijn Iphone te staan maar staan er niet op | Marmuis | Muziek, foto & video | 0 | 27-02-13 11:49 |
iTunes geeft aan dat mijn iPhone niet kan worden geactiveerd | b.thomassen | iPhone algemeen | 4 | 16-01-13 16:35 |
Als ik een foto maak en dan verzenden doe, geeft die GEEN Facebook aan. | charlottevdijk | iPhone algemeen | 2 | 15-08-12 09:28 |
Itunes geeft aan dat mijn Iphone kapot is! | Marccus | iTunes | 4 | 06-01-08 02:35 |
|
|