Film gekocht maar staat niet onder videos discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb gisteren de 1e keer een film gekocht via Itunes. Deze staat nu netjes onder het "kopje" aankopen. Maar hoe kan ik de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Film gekocht maar staat niet onder videos
Hoi,
Ik heb gisteren de 1e keer een film gekocht via Itunes. Deze staat nu netjes onder het "kopje" aankopen. Maar hoe kan ik de film bekijken??? (Ipad 4) Als ik op de foto druk, krijg ik alleen weer het schermpje van Itunes te zien waar de knop downloaden staat. Ik heb hem ondertussen 3 x gedownload maar er verandert niets. Onder video's staat ook niets. Wat moet ik doen om de film te kunnen kijken |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Eventjes uitloggen uit je itunes op je ipad en opnieuw inloggen?
|
|
|||
|
|||
Stomme vraag..... Hoe log ik uit in ITunes?
|
|
|||
|
|||
Op iPad : Instellingen > iTunes en App Stores > tap op je huidige account en tap vervolgens op uitloggen.
|
|
|||
|
|||
Uit en weer inloggen lukt ook niet. Iemand anders een idee?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Film kijken
Misschien weet je het inmiddels al,maar zo niet het gaat zo:
Je gaat naar de app.iTunes-Films-Aankopen-bovenin kan je kiezen tussen muziek en films. Je kiest uiteraard films,en je ziet al je gekochte films. Je klikt op de film die je wil zien,en dan zie je een icloudwolkje. Daar opklikken en je kan je film gaan zien. |
Labels |
film |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 2 16 gb Wi-Fi gekocht, maar doet het niet! | ractim | iPad algemeen | 27 | 14-06-12 17:30 |
Een gemiste oproep staat niet onder Gemiste Oproepen | jaaadullle | iPhone algemeen | 2 | 10-04-12 21:59 |
Beltoon gekocht maar niet te vinden op Iphone | Lotteked4 | iPhone algemeen | 1 | 19-09-10 10:40 |
Beltoon gekocht, maar werkt niet | lowis | iPhone algemeen | 0 | 12-06-10 17:21 |
App staat op mn iPhone, maar in appstore niet als gekocht! | libia | iPhone Apps | 6 | 20-05-09 16:37 |
|
|