Geen airplay meer na update ios8 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat moet ik doen om airplay terug te krigen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen airplay meer na update ios8
Wat moet ik doen om airplay terug te krigen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Loopt al een draad over, met oplossing!
|
|
|||
|
|||
waar is die draad
|
|
|||
|
|||
Mijn lekenconclusie is dat Airplay zichtbaar wordt in het Dashboard als er een koppelbaar apparaat wordt gedetecteerd. Daar lijkt een bug in te zitten ter grootte van een volwassen Afrikaanse olifant. Als een apparaat alleen bekabeld in je netwerk hangt, ziet Airplay het soms wel, soms niet. Als je dat apparaat eerst ook draadloos verbindt, is het probleem weg.
Sinds ik een AirPort Extreme heb geplaatst, is het probleem helemaal verdwenen... Laatst gewijzigd door iPhoneAlot; 09-10-14 om 17:06. |
|
|||
|
|||
En dat komt omdat een AirPort Extreme Bonjour (aka mDNS aka Multicast DNS) perfect ondersteunt. Dit in tegenstelling tot sommige prutsroutertjes die door bv. kabelboeren geleverd worden.
|
|
|||
|
|||
het gaat wel degelijk over mijn IPAD, die via Airplay / AppleTV niets meer naar mijn TV brengt na upgraden tot IOS8
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen airplay symbool in iOS8 iPhone 5s | McMiles | iPhone algemeen | 7 | 27-09-14 08:12 |
Géén AirPlay meer te vinden na ios6 update | rodder | iPad algemeen | 7 | 21-09-12 20:21 |
Na update naar ios5 geen airplay via Apple TV | Bliek | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 31 | 01-01-12 14:28 |
Geen airplay meer sinds 5.0.1. software update! | soulstorm | iPhone algemeen | 0 | 27-11-11 22:38 |
|
|