Geen airplay symbool in iOS8 iPhone 5s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik mis het airplay symbool (in berichtencenter na swipe onderuit scherm) na upgrade iOS 8 op mijn iPhone 5S. In mijn iPad4 tref ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen airplay symbool in iOS8 iPhone 5s
Hallo, ik mis het airplay symbool (in berichtencenter na swipe onderuit scherm) na upgrade iOS 8 op mijn iPhone 5S. In mijn iPad4 tref ik het wel aan, naast airdrop. Iemand een oplossing?
Dank voor de reacties. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde probleem, na opnieuw opstarten is hij er even, daarna is Airplay verdwenen
|
|
|||
|
|||
Bij mij staat het AirPlay icoontje op verschillende iDevices met iOS 8 waar het altijd stond.
|
|
|||
|
|||
Yep, staat ie ook op de gewoonlijke plek. Heb je wel verbinding met het juiste Wi-Fi netwerk? Staat de AppleTV/Airport Express/etc wel aan? Is die wel verbonden met het netwerk?
|
|
|||
|
|||
En zo is het weg,
Zie bijlage. |
|
|||
|
|||
Hmm .. de enige keer dat ik m zo zie is wanneer ik geen Airplay enabled apparaat in m'n omgeving heb staan of dat niet aan een Wi-Fi netwerk hangt (waar dat Airplay ding in opgenomen is)
|
|
|||
|
|||
Uiteindelijk een harde reset gegeven, terug naar fabrieksinstellingen en backup gedraaid en staat het airplay symbool naast airdop. Verholpen dus. Dank voor het meedenken
|
|
|||
|
|||
Na laatste update 8.0.2 werkt het bij mij weer normaal !
|
Labels |
ios iphone5 64gb |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen Carplay in iOS8 voor NL? | thunder | iPhone algemeen | 8 | 17-09-14 19:33 |
Krijg geen badge-app symbool voor de verjaardagen in de agenda | cruizer001 | iPhone algemeen | 4 | 18-08-13 13:30 |
geen airplay in IOS 4.3.3 Iphone 3gs | djkavaa | iPhone algemeen | 2 | 07-06-11 23:19 |
|
|