Welke iPad kopen beste keuze discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil graag voor ons gezin een nieuwe iPad kopen. Zit te denken aan de iPad mini, ook omdat de iPad wel eens meegaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke iPad kopen beste keuze
Hallo,
Ik wil graag voor ons gezin een nieuwe iPad kopen. Zit te denken aan de iPad mini, ook omdat de iPad wel eens meegaat voor de kids. Heb nu een iPad 3 16gb Wi-Fi..Is de mini dan een goede keuze? Wij gebruiken hem alleen voor surfen en mijn kids voor spelletjes..(zijn nog geen 5 jaar oud Voor het zware werk gebruiken we onze MacBook pro... Ik weet dat er 16 oktober een aankondiging is van Apple, daar op wachten het beste? Thanx voor advies en tips in advance...
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mini of geen mini is jouw keuze. Smaken verschillen. Ik kies zelf niet voor de mini omdat het toetsenbord kleiner is, en dat vind ik nou juist het handige aan de iPad. Heb je veel apps/muziek/foto's op je iPad? Dan zou ik een hogere capaciteit dan 16GB nemen.
Het is niet zeker wanneer het volgende evenement van Apple plaatsvindt, maar dat is in ieder geval binnenkort. Ik zou daar sowieso op wachten.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke keuze IOS 6 of 7 | Niiphone4 | iPhone algemeen | 8 | 10-12-13 20:01 |
iPad: Welke ipad, met welke versie kan ik het beste kopen om te jailbreaken | Maildebby | Jailbreak | 2 | 18-08-13 16:56 |
Welke tekstverwerker het beste voor Ipad | loopwonder | iPad Apps | 2 | 06-03-13 22:32 |
iPad hoes welke is het beste. | nance30 | iPad accessoires en onderdelen | 17 | 27-12-12 03:59 |
iPhone 4: Wat is de beste keuze | julian1994 | Unlock | 8 | 08-10-11 18:31 |
|
|