Iemand heeft mijn appleID gewijzigd? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Forumgebruikers, Laatst kwam ik erachter via m'n mail dat mijn AppleID email adres is gewijzigd terwijl ik dat niet heb gedaan? Hoe kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand heeft mijn appleID gewijzigd?
Hey Forumgebruikers,
Laatst kwam ik erachter via m'n mail dat mijn AppleID email adres is gewijzigd terwijl ik dat niet heb gedaan? Hoe kan ik deze weer terug krijgen? Alvast bedankt, Mark Haytema |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe kun je die email dan weten terwijl hij is gewijzigd? En als ik ypehaytema@telfort.nl of yypehaytema@telfort bij dat vakje invul dan krijg ik dit: Alvast bedankt, Mark Haytema Laatst gewijzigd door MarkHaytema; 07-10-14 om 19:41. |
|
|||
|
|||
Je kan toch in je instellingen van je iPhone of iPad zien welk mailadres is ingesteld als je AppleID. Daar kan je het ook weer terugzetten/aanpassen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk dat iemand op mn AppleID heeft ingelogd en m'n email veranderd, het wachtwoord daarin tegen kunnen ze niet veranderen omdat ze daar m'n email voor nodig hebben. geen idee wie het kan zijn. |
Labels |
appleid, gewijzigd, veanderd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iemand heeft een verdachte app toegang gegeven tot mijn foto's. | PaleTunaPls | iPad algemeen | 4 | 13-08-14 12:46 |
weet iemand ook hoe ik al mijn smsberichten van Iphone4 kan opslaan op mijn computer | pukpietje1960 | iPhone algemeen | 2 | 20-02-14 13:16 |
Iemand anders heeft een aankopen gedaan op mijn account? | Chann55 | iPad algemeen | 1 | 12-05-12 14:15 |
kan iemand mijn vertellen waar ik mijn contacten in mijn i tunes vind | mschmidtwegenbouw | iPhone algemeen | 3 | 31-12-11 15:18 |
De taal in mijn iPhone is gewijzigd ? | Dave2106 | iPhone algemeen | 5 | 16-10-08 19:12 |
|
|