weet iemand ook hoe ik al mijn smsberichten van Iphone4 kan opslaan op mijn computer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand hoe ik al mijn smsberichten en eventueel alle whatsapps kan opslaan op mijn computer? ik maak gebruik van Windows Vista. Tevens heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
weet iemand ook hoe ik al mijn smsberichten van Iphone4 kan opslaan op mijn computer
Weet iemand hoe ik al mijn smsberichten en eventueel alle whatsapps kan opslaan op mijn computer? ik maak gebruik van Windows Vista. Tevens heb ik Itunes en Icloud, maar ik kom er niet uit. Belangrijk is dat er ook alle data en tijdstippen bijkomen te staan.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zie http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...n-opslaan.html
(tip: gebruik volgende keer de zoekfunctie van dit forum)
|
||||
|
||||
Zoals aangegeven bestaat hier al een topic over. Daarom kan deze op slot.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Hoe kan ik mijn SHSH blobs terugvinden na herstel van mijn PC? | iphone1997 | Jailbreak | 5 | 08-02-12 21:00 |
kan iemand mijn vertellen waar ik mijn contacten in mijn i tunes vind | mschmidtwegenbouw | iPhone algemeen | 3 | 31-12-11 15:18 |
iPhone 3GS: Weet iemand hoe ik aan een Duits Simkaart kan komen voor mijn Duitse Iphone? | Iphonegebruiker554 | Unlock | 9 | 04-03-11 20:27 |
HELP AUB > Enig idee hoe ik mijn registratiegegevens van mijn Iphone kan wijzigen? | Mischa84 | Archief | 1 | 02-09-09 08:12 |
weet iemand ook hoe ik all mijn TelNummer van Iphone naar Sim kan overzetten? | slim.thug | Archief | 2 | 18-02-08 03:18 |
|
|