Ipad3 veel geheugen opgeslokt door mail & herinneringen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft niemand anders dit probleem? Mijn iPad3 heeft 1,2Gb in gebruik bij "Mail en herinneringen" en dan "activiteiten" maar ik gebruik geen van deze functies ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad3 veel geheugen opgeslokt door mail & herinneringen
Heeft niemand anders dit probleem?
Mijn iPad3 heeft 1,2Gb in gebruik bij "Mail en herinneringen" en dan "activiteiten" maar ik gebruik geen van deze functies op mijn iPad en ook wordt hiervan via iCloud niet gesynchroniseerd. Ik heb geen idee hoe ik erachter kom waar dit verbruik vandaan komt. Is er misschien iemand die dit al eerder heeft meegemaakt? Laatst gewijzigd door SannieM; 16-10-14 om 11:58. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
geheugen probleem, instelligen, ipad3 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
herinneringen app werkt niet ipad3 | Pevo76 | iPad algemeen | 4 | 26-08-14 14:24 |
Mails neemt veel geheugen in beslag. | scalune | iPhone algemeen | 16 | 25-05-14 10:10 |
I-phone geeft aan 1.1 GB geheugen in gebruik door mail. | Marcel Botman | iPhone algemeen | 7 | 23-02-14 12:26 |
foto's nemen heel veel geheugen in | Sofie123 | iPad algemeen | 33 | 17-02-13 17:46 |
|
|