email discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) email op mijn tablet geeft aan, dat ik 4 mails heb, maar ik kan ze nergens vinden. Iemand een idee hoe dit kan? rijo...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
email
email op mijn tablet geeft aan, dat ik 4 mails heb, maar ik kan ze nergens vinden. Iemand een idee hoe dit kan?
rijo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waar heb je allemaal gekeken ? En welke provider is het ?
|
|
|||
|
|||
email
Heb onder mail gekeken.
Mijn provider is Telenet.be |
|
|||
|
|||
Sluit de app eens.
|
|
|||
|
|||
Bedoel je de email app ? en ben ik dan niet alle mails kwijt?
|
|
||||
|
||||
Nee, dan ben je niet alle mails kwijt.
Heb je verschillende mailboxen in de mailapp of enkel Telenet? |
|
|||
|
|||
Enkel telenet
|
|
||||
|
||||
Heb je de mails al via je PC bekeken?
|
|
|||
|
|||
Ja. daar vind ik ze ook niet.
|
|
||||
|
||||
Das best gek dan.
Voer eens een harde reset uit op je iPad (home + powerknop gelijk indrukken tot je het apple logo ziet.) Hiermee verlies je geen gegevens. |
|
|||
|
|||
Doe ik regelmatig, werkt ook niet.
|
|
|||
|
|||
Kijk eens bij Accounts, of er daar één staat. Wellicht heb je een iCloud account, waar je verder niets mee doet...
|
|
|||
|
|||
Onder accounts staat alleen maar miin telenet account
|
|
|||
|
|||
Kijk eens onder Spam, of dat er elders een getal staat. Ergens moeten ze zijn...
|
|
|||
|
|||
Onder postbussen heb ik alleen maar een 4 voor inkomend staan. Heb alle mails geopend en verwijderd maar de 4 blijft.Verstuurd en prullemand zijn leeg. Waar vind ik dan spam?
|
|
|||
|
|||
Je moet onder "Accounts" kijken.
|
|
|||
|
|||
Waar vind ik accounts?
|
|
|||
|
|||
Onder "Postbussen".
|
|
|||
|
|||
Staan geen accounts behalve telenet en icloud
|
|
||||
|
||||
Ik zou dan, als niks helpt, de accounts verwijderen op je iPad en deze opnieuw instellen als het hindert. Dat doe je via instellingen > Mail, contact & agenda > account aanklikken en verwijderen.
Als je de mail applicatie opent, klik dan linksboven totdat je bij postbussen bent. Staat daar links bij alle inkomende, of telenet, iCloud geen cijfer met hoeveel mail nog niet gelezen is?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
arie456 | iPhone algemeen | 2 | 03-12-12 23:31 | |
Robertvv | iPad algemeen | 2 | 05-04-12 23:50 | |
email verzonden, komt niet aan bij ontvanger.Zelfde email forward verzonden wel aan | omdg | iPhone algemeen | 13 | 30-10-10 22:37 |
email crasht na ophalen van email | snglob | iPhone algemeen | 2 | 28-02-10 18:37 |
|
|