Schermpje met functies wil ik kwijt discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al een paar keer meegemaakt dat ik ineens een zwart icoontje met een witte stip in het midden op mijn scherm had. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Schermpje met functies wil ik kwijt
Ik heb al een paar keer meegemaakt dat ik ineens een zwart icoontje met een witte stip in het midden op mijn scherm had. Ik weet niet waar het vandaan komt, en ook niet hoe ik het weer wegkrijg. Soms is het vanzelf weer verdwenen voor een paar dagen.
Als ik erop klik krijg ik een aantal functies van de iPad te zien. Het vervelende is dat het over het scherm te bewegen is, en daardoor regelmatig in de weg zit. Bijv bij het spelen van spelletjes. De functies zijn: het apparaat; thuis; favorieten; gebaren; berichtencentrum; bediedieningsplaneel. Andere iPadgebruikers die ik ken hebben dit blokje nog nooit gehad/gezien. Waar komt het vandaan? Hoe krijg ik het weg? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ook niet. Waar vind ik dat?
Gevonden !!! Dank je. |
|
|||
|
|||
Settings -> General -> Accessibility
|
|
|||
|
|||
Dank je Timosha!! Ik heb het gevonden
Hoe het spontaan aankwam en ook weer wegging snap ik niet. Ik heb nooit iets veranderd aan de oorspronkelijke instelling. |
|
||||
|
||||
Ik denk dat het Bono was......
|
|
|||
|
|||
?? snap ik niet!
|
|
||||
|
||||
Nervermind.
Probleem opgelost. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ik wil mijn telefoonnrs, sms enz. niet kwijt.. | pdjtehhs | iTunes | 6 | 06-11-10 18:25 |
Enkele functies die ik wil op men iphone | frde | Archief | 2 | 20-03-08 16:57 |
|
|