iPad air laad niet volledig op discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu 3 dagen een iPad air alleen heb ik mijn USB-kabel in mijn laptop gestopt en die krijg ik er nu niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad air laad niet volledig op
Ik heb nu 3 dagen een iPad air alleen heb ik mijn USB-kabel in mijn laptop gestopt en die krijg ik er nu niet meer uit, heeft iemand tips voor mij?
Daarnaast moet ik mijn iPad air nu aan de laptop opladen alleen gaat dit erg traag en laad hij niet verder op dan 88%. Waar ka dit aan liggen? Komt dit omdat mijn snoertje in mijn laptop zit of aan mijn iPad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je moet dus de meegeleverde losse USB lader gebruiken.
De USB kabel zonder wrikken aan de plug uit de laptop trekken, soms kost dit wat kracht. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar waarom laadt die dan wel tot 88% op en niet verder??
En dat is juist het probleem de bij geleverde USB kabel krijg ik echt niet uit mijn laptop.... |
|
|||
|
|||
Je schijnt niet de enige te zijn. En dan is er altijd wel iemand die een oplossing heeft.
|
|
|||
|
|||
En, is het gelukt ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mophie juice pack air laad maar 60% | Seppeuh | iPhone algemeen | 5 | 10-09-14 18:05 |
iPad laad niet meer op | IphoneIpodTouch | iPad algemeen | 1 | 04-09-14 08:49 |
iPad 1: Laad niet meer op, batterij vervangen? | sbams | iPad accessoires en onderdelen | 8 | 07-08-12 22:06 |
iPad 2 laad niet meer op | iNie | iPad algemeen | 23 | 29-07-12 13:59 |
Ipad laad niet op!! | amber1996 | iPad algemeen | 2 | 23-06-12 13:34 |
|
|