Geen simkaart discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik mijn simkaart uit mijn iPad haalde blijft deze zeuren met popups " geen simkaart geplaatst". Ik weet dat er geen simkaart in zit, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen simkaart
Sinds ik mijn simkaart uit mijn iPad haalde blijft deze zeuren met popups " geen simkaart geplaatst".
Ik weet dat er geen simkaart in zit, maar krijg om de haverklap deze meer en meer storende melding! Op vliegtuigmodus zetten helpt ook niet. Aargh! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dan wil hij een actie uitvoeren waar een simkaart voor nodig is lijkt me.
|
|
|||
|
|||
In instellingen mobiele data uitzetten?
|
|
|||
|
|||
Ik heb dat ook sinds de laatste update, weet iemand een oplossing hiervoor?
BVD, Jan Willem |
|
|||
|
|||
Ook sinds de laatste update.
Zou 't ook graag willen kunnen uitzetten. De gebruiker weet het en links boven staat het vaak ook nog klein. |
|
|||
|
|||
Het schijnt dat Bluetooth uitzetten, iPad uit- en aanzetten, Bluetooth desgewenst weer aanzetten, helpt. Lees hier.
Overigens hier meer problemen met iOS 8. |
|
|||
|
|||
Tip schijnt te werken.
|
Labels |
simkaart |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone Simkaart in ipad Geen service, t-mobile simkaart in ipad volop bereik | Skytiger | Vodafone | 2 | 26-06-12 16:31 |
iPhone 4S: Geen simkaart SFR dus geen activatie mogelijk help me alstublieft :'( | ceylanbey | Unlock | 13 | 31-05-12 07:27 |
Iphone 4s herkend simkaart niet 'Geen simkaart' | iPho(w)ner | iPhone algemeen | 11 | 29-03-12 07:29 |
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile | freediver007 | Unlock | 9 | 17-08-10 19:27 |
Geen simkaart | vanorsba | iPhone algemeen | 0 | 14-08-08 21:09 |
|
|